2011. szeptember 19., hétfő

Színes levelek

Az ékszerkészítés is olyan, mint a legtöbb dolog: gyakorlat kell hozzá. Most megint rájöttem, hiába szárnyal a fantáziám, ha az összeszerelésnél még hiányzik a rutin. Vagy kiderült, hogy amit elképzeltem, az a gyakorlatban nem áll meg. Így aztán elég sokszor szétszedtem, összeraktam, módosítottam, mire kész lett. Ráadásul lopva, kapkodva, mert éppen mással kellett volna foglalkozni. De megérte! Íme az őszi falevelek  nyaklánc formájában :)



1. variáció: 
Bézs, barna, terrakotta levelek vörös bőrszálon. A kapcsok és a fémszerelék vörösréz, szépen harmonizál az ősz színeivel. Lakozott fa gyöngyöket és aranyszínű tekla gyöngyöt használtam hozzá.





2. variáció
Barna és terrakotta levelek lila rózsával dupla barna bőrszálon. Na, ez az, amit még nem fejeztem be teljesen, két szép fa gyöngy kerül még rá, csak most nem volt otthon megfelelő.





3. variáció:
Púderrózsaszín (nem találok hirtelen jobb szót erre a színre) és bézs levelek, natúr bőrszálon. Fém és tekla gyöngyöket használtam hozzá.
Csak azért nem mondom, hogy ez a kedvencem, mert mind a hárommal nagyon elégedett vagyok. Persze a fotó erről teljesen béna lett, nem igazán adja vissza. Egy kis mentegetőzés: késésben voltam, és jött a vihar is amikor fényképeztem. De inkább majd csinálok új képeket valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése