2011. szeptember 18., vasárnap

Szeptemberi rózsák

 "Még nyílnak a völgyben a kerti virágok...." - akár ezt is lehetne a mottóm. Mindenesetre ezek a virágok soha nem fognak elhervadni. Átmentettem őket az őszbe.


Lila rózsás szett




Egy pár lógós fülbevaló és egy gyűrű. A színüket úgy kevertem, hogy enyhe fémes csillogásuk legyen, nem tudom a fotókon mennyire látszik. Jó hír azoknak, akiknek hozzám hasonlóan kisebb kezük van, hogy újfajta gyűrűalapot használtam, ami vékony és vastag ujjakra egyformán jól beállítható. (Az eddigi inkább a nagyobb kezűeknek kedvezett, mert bővíteni lehetett, de kisebbíteni nem nagyon.)


Kavics és rózsa találkozása


Ez a nyaklánc egy kísérlet: megpróbáltam a gyurmát a kővel összehozni. Egy egyszerű fehér, hosszúkás formájú kavicsot választottam ki erre a célra. Fémes szürkét és ezta rózsaszínes árnyalatot (én lazacszínnek hívom) választottam hozzá. Némi fémszereléket és barna bőrszálat használtam még. Az eredmény szerintem egyszerű, de mégsem mindennapi, nekem tetszik.


Rózsás csat

 


Franciacsat alapra készítettem ezt a nagyobb méretű, csillogó rózsát. A levelek mellett két aranyszínű tekla gyöngyöt is tettem rá. Először úgy éreztem, kissé a giccs határát súrolja az eredmény, de a modellem, Dóri szőke hajában nagyon jól mutatott. Szóval szőkéknek ajánlom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése