2011. június 21., kedd

Hajbavaló ötletek

Ma csatokat fogok bemutatni kétféle stílusban.

 1. Sárga, fényes, gumicukorszerű

Itt még a borostyánon pihenve várják a pillangók, hogy összerakjam őket.






A végeredmény: egy pillangós francia csat, és egy nagyméretű virágos hullámcsat:




2. Szalmakalap csatok

Általában előre megtervezem és lerajzolom az ékszereimet.Viszont ez az ötlet, "csak úgy jött": kísérletezgettem az anyaggal, amiből kialakult egy szalmakalap forma. Nagyon büszke vagyok rá, remek nyári kiegészítő lehet :)

Először ez a rózsaszín készült el, majd csináltam világosabbat is belőle.



Ezt a képet ma este csináltam. Sajnos a fényviszonyok miatt többet nem tudtam fotózni, pedig mindenképpen szerettem volna azt is megmutatni, hogy mutat a hajban. De így ezzel adós maradok, majd egy következő bejegyzés témája lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése