2011. augusztus 21., vasárnap

A hétvégi termés

Megint kiéltem a játékos hajlamomat,és sok kedves apróságot alkottam a hétvégén.

A macikat a megrendelőm saját magának és a barátnőjének kérte. Annyi volt a kikötés, hogy nagyobb fajta (nem akasztós, hanem "kitevős") figurák legyenek, és lány macik. Ezért kapott az egyik virágokat, a másik pedig masnit és gyöngyöket. Remélem a barátnőnek is tetszik az ajándék.
Szerintem nagyon kedvesre sikerültek, és ezen fellelkesülve fogok is még csinálni hasonló macikat különböző kiegészítőkkel, és más állatkákat is terveztem. Egyelőre a maradék anyagból csak egy kisebb, akasztós macira futotta, ő fiú lett, 3 cm magas.






Ha már barátnőkről van szó, készítettem két babát is, a kokeshik után szabadon. Ezek már teljesen európaiak lettek. :) Felakaszthatósak, magasságuk 4,5 cm.




És a hétvégén névnapot is ünnepeltünk, ezért elkészítettem az ünnepelt egyik kedvenc rajzfilmfiguráját. Íme Bart Simpson 6,5 centis hasonmása. A cipőjét kicsit nagyobbra méreteztem, hogy stabilabban álljon, de amúgy arányaiban az eredetit követtem. Megegyeztünk, hogy a következő Simpson Homér lesz majd.



Itt a végén Cirkáló macskánk látható, akinek valamiért nagyon tetszett (vagy nagyon nem tetszett) az alkotásom, és amint fotózni próbáltam egyszerűen feldöntötte.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése