2011. július 1., péntek

A menü: hal túlsütve

Tegnap fülbevalókat és nyakláncokat szerettem volna készíteni világos színekből (fehér-bézs-piros a barátnőm kérésére, és világoskék-barna-fehér csak úgy). A maradék anyagból, hogy ne vesszen kárba gyúrtam két halacskát is. Hát a végén az egészből ez a kettő készült el viszonylag épségben.

Az volt a baj, hogy 130 fok helyett 150-re állítottam a sütőt. Gondoltam gyorsabb. Hiba volt, mert hiába vettem ki hamarabb őket, mind megbarnult. Főleg a fehéreknél látszik, de a többi sem lett az igazi.

A halaknak viszont nem ártott meg a barnaság, így belőlük kulcstartót csináltam.


Szépen bekapták a horgot :)


Mutatom a különbséget:






 Mindkettő ugyanabból a csillogós fehér gyurmából készült, csak a bal oldali medál korábban. 


És mentettem a menthetőt:

Ez a medál sötétebb, így nem színeződött el.
 


Itt kopottabbak lettek a színek, de, próbáltam kihozni belőle, amit lehetett. Egész megszerettem. Ajándéknak készült, de azt hiszem megtartom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése